Euractiv.hu

Nincs megjeleníthető elem

visegrad-investments.com

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Antal Dániel blogja

Antal Dániel

Promote Your Page Too Hosszú ideje vezetek blogokat, és ide hoztam át azokat a bejegyzéseimet, amelyek szélesebb közönségnek szólnak, illetve nem avultak el (mint például a kiállítás-meghívók és felhívások).

Euractiv Gyors





Friss kommentek

Magyarország!

GA

Rádióműsor a pénzügyi válságról: The Crash

2009.10.05. 22:32 | antal.daniel | 3 komment

Címkék: média válság pénzügy

A BBC megkísérelte összefoglalni a tavalyi pénzügyi válság, a máig ható gazdasági világválság kirobbantó okán a történetét. Azt hiszem, hogy valahogy így kell elkészíteni egy műsort: értelmes szerkesztés, funkcionális idézetek a dráma főszereplőitől, kérdések, tanulságok (tanítani kellene!) Ma félreálltam a kocsival az úton, annyira érdekesnek tartottam a harmadik részt. És persze nem felejtem el, hogy tavaly aznap jöttem haza New Yorkból, amikor elkezdődött az összeomlás: Budapesten a pénzügyi elit tagjainak jelentős része meg volt győződve arról, hogy nekünk ehhez (sincs) semmi közünk. Egy hónapra rá már az IMF mentőövébe kapaszkodtunk, és elbuktuk a forintmegtakarításaink negyedét.



Első rész, második rész, harmadik rész.

A bejegyzés trackback címe:

https://antaldaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr411709946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengős Zoli 2009.10.05. 22:32:00

Aki közérthetőbb (és rövidebb) magyarázatokra vágyik, azoknak Bird és Fortune elmagyarázza itt:
http://www.youtube.com/watch?v=mzJmTCYmo9g

smrsm 2009.10.05. 22:32:00

Én ezeket hallgattam tavaly és azóta, szintén példaértékű rádióműsorok:
http://www.thislife.org/Economy.aspx
Különösen a legelső, egy évvel ezelőtti és a múlt heti visszatekintő epizódok, de a többi is kiváló darab.
Üdv.S
süti beállítások módosítása