Euractiv.hu

Nincs megjeleníthető elem

visegrad-investments.com

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Antal Dániel blogja

Antal Dániel

Promote Your Page Too Hosszú ideje vezetek blogokat, és ide hoztam át azokat a bejegyzéseimet, amelyek szélesebb közönségnek szólnak, illetve nem avultak el (mint például a kiállítás-meghívók és felhívások).

Euractiv Gyors





Friss kommentek

Magyarország!

GA

Új európai blogot indítottam

2008.03.19. 22:12 | antal.daniel | 1 komment

Címkék: eu föderalista

A blogactiv.eu egy olyan európai bloggyűjtemény, ahol európai ügyek iránt érdeklődők írnak és vitatkoznak több nyelven. A blogactiv.eu címen a csatlakozó blogok legfrissebb válogatott anyagai olvashatók. Jómagam az angol nyelvű felületen central.blogactiv.eu címen egy közép-európai fókuszú blogot indítottam, ahol remélem sikerül a magyarországi ügyeken és a magyar nyelvterületen túlmutató vitákra inspirálni embereket. Érdemes néha kinézni a tágabb Európába, nézzetek be néha!

A bejegyzés trackback címe:

https://antaldaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr951709583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincses Zoltán 2008.03.19. 22:12:00

Benéztem, és örömmel láttam, hogy a vérgáz sajtóművet lekroppoltad a portrédról. Esetleg az itteni képet is szerkeszthetnéd adott esetben...
süti beállítások módosítása