Az alábbi ábra az Európai Környezetvédelmi Ügynökség adatainak felhasználásával azt mutatja meg, hogy egy tonna áru egy kilométerre történő elszállításához az egyes közlekedési módoknak hány gramm szén-dioxidot engednek a légkörbe.A környezetet legkevésbé a tengeri hajózás terheli, ezt követi a vasúti áruszállítás, harmadik helyen pedig a belvizi hajózás áll. A belvizi hajózás energia-hatékonyságát rontja, hogy általában nehéz megszervezni mindkét irányba a hajó megtöltését. A folyásirány szerint lefelé a hatékonyság kiváló, felfelé viszont a vasúthoz képest sokkal rosszabb. A közlekedés szén-dioxid kibocsátását legolcsóbban az áruk hajóra vagy vonatra rakásával lehet csökkenteni.
Az áruszállítás és a szén-dioxid-kibocsátás kapcsolata
2007.02.20. 22:09 | antal.daniel | 2 komment
Címkék: közlekedés környezetvédelem klímaváltozás egypillanat
· 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://antaldaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr51709291
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: inglês 2018.11.27. 09:26:00
Amatőrcsajok
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Anonymous 2007.02.20. 22:09:00
apám, Te nagyon el vagy tévedve.
na, egy kis hazugságkiigazítás:
http://helfi.wordpress.com/
na, egy kis hazugságkiigazítás:
http://helfi.wordpress.com/
Anonymous 2007.02.20. 22:09:00
Hát ez egy hatalmas baromság amit egy idióta talált ki. ezek a formák az embert ábrázolják (van gyerekméret is ugye) és az ember beletartozik a férfi és nő is. A jelzéseknek egyetemesen egyszerűnek érthetőnek kell lenniük. Ha ilyen táblák lesznek, a következő lépés: az afro-európaiak nem értik miért nem bongyol a haj, a zsidók meg a nagyobb orrért pofáznak majd :)
